اولین قدم در استریلیزاسیون
نوشته شده توسط : alitala

اولین قدم در استریلیزاسیون و اتوکلاو بخار  تجهیزات بیمارستان: نظافت

تمیز کردن مطمئناً اصطلاح خارجی نیست و در واقع همان معنایی است که در خانوارها یا رستوران ها به کار می رود. این به معنای از بین بردن تمام مواد خارجی قابل مشاهده است – از جمله گرد و غبار و خاک – با تمیز کردن تجهیزات بیمارستان با دست با صابون یا مواد شوینده. آب همچنین باید از اکثر میکروارگانیسم ها و باقی مانده های شیمیایی عاری باشد.

 

با تمیز کردن وسایل بیمارستان ، هدف اصلی کاهش بار زیستی (آلودگی اولیه) است. این شامل هر نوع جمعیتی از موجودات است که ممکن است اثری از آنها روی مواد ، محصولات و حتی بسته بندی ها بر جای بگذارد. بسته به نحوه استفاده از تجهیزات مورد نظر ، تمیز کردن ممکن است برای کاهش خطر زیست بار کافی باشد. با این حال ، همانطور که اشاره کردیم ، تمیز کردن فقط حداقل موارد را در درمان تجهیزات بیمارستانی و اتوکلاو بخار  خطرناک و غیر خطرناک نشان می دهد. این بدان معناست که در اکثر موارد ، تمیز کردن فقط اولین قدم در نتیجه ضدعفونی و استریلیزاسیون بخار وسایل بیمارستان است.

 

 

 

مرحله دوم در درمان مواد خطرناک بیمارستان: ضد عفونی کردن

گندزدایی مرحله بعدی در استریلیزاسیون تجهیزات پزشکی است. ممکن است  بپرسید که تفاوت این با اتوکلاو بیمارستانی چیست (مرحله سوم و آخر ذکر شده در زیر). در حالی که ضد عفونی به معنای از بین بردن تمام میکروارگانیسم های زنده است. از بین بردن تمام اسپورهای باکتریایی مستلزم 100٪ اتوکلاو بیمارستانی به وسیله بخار است. دلیل این امر این است که دفع این باکتری ها بسیار دشوار است. زیرا در نوعی حالت خواب زمستانی وجود دارد و به آنها اجازه می دهد در سخت ترین شرایط مقاومت کنند. استقامت آنها تنها چیزی نیست که باید مورد توجه قرار گیرد ، زیرا برخی از اسپورهای باکتریایی مانند کزاز یا سیاه زخم می توانند بسیار خطرناک باشند.

 

 

 

دستگاه های ضد عفونی کننده بیمارستانی وجود دارند که می توانند هنگام درمان تجهیزات تماس با مایعات بدن ، کار را انجام دهند. اما همانطور که انتظار دارید تاکنون ، بیشتر اوقات کار انجام نمی شود مگر اینکه از دستگاه های ضدعفونی کننده بخار اتوکلاو بیمارستانی استفاده کنید.

 

 

 

مرحله سوم و نهایی در دست زدن به تجهیزات پزشکی خطرناک:  اتوکلاو بیمارستانی

سرانجام ، پس از اینکه دستگاههای بیمارستانی شما در دو مرحله آخر ضدعفونی قرار گرفتند ، موثرترین و رادیکال ترین فرآیند از بین بردن میکروب می تواند آغاز شود. این استریلیزاسیون است ، که به شما امکان می دهد همه میکروارگانیسم های خطرناک را بدون هیچ استثنایی از بین ببرید. ما تنها این را توصیه نمی کنیم. WHO به شدت به همه تجهیزات پزشکی توصیه می کند که وسایلی را که ممکن است با مایعاتی که از داخل بدن است تماس بگیرند ، استریل کنند.

 

 

 

قبل از شروع استریلیزاسیون به وسیله اتوکلاو بیمارستانی، روش اصلی مرحله سوم شعله ور شدن باز بود. که جالب اینجاست که می توان آن را با تفت دادن حیوان روی آتش روشن مقایسه کرد. خوشبختانه ، دوران مدرن به ما اجازه داده است تا به سطح کاملاً جدیدی از ضد عفونی برسیم. که نه تنها موثرتر است بلکه در بیمارستان ها به صورت دستگاه های اتوکلاو بیمارستانی بسیار عملی تر است.

 

 

 

اتوکلاو بیمارستانی: اصل استریلیزاسیون ابزار در بیمارستان ها

استفاده از اتوکلاو بیمارستانی برای استریلیزاسیون تاکنون استاندارد جدیدی برای ضد عفونی تجهیزات بیمارستان شده است. به همین دلیل است که شرکت هایی مانند نور صنعت فردوس وظیفه خود را بر عهده دارند تجهیزات پزشکی را با تجهیزات پیشرفته استریلیزاسیون بیمارستان ارائه دهند. ماشین آلات ما بسیار کارآمد ، سازگار با محیط زیست و همچنین کاربرپسند هستند.

 

 

 

بنابراین این اتوکلاو های بیمارستانی چگونه کار می کنند؟ به یک زودپز فکر کنید: دستگاه های ضدعفونی کننده بخار مدرن مانند ما چرخه های مختلفی را اجرا می کنند که می تواند انواع مواد را ضدعفونی کند. بسته به نیاز و اندازه مرکز پزشکی خود ، می توانید از بین دستگاه های ضدعفونی کننده بخار متوسط ​​و اتوکلاو های بزرگ انتخاب کنید. در هر صورت ، اگر به دنبال حداکثر ایمنی ممکن از بیماران و همکاران خود هستید، مأموریت شما انجام نمی شود تا زمانی که بتوانید از طریق استریلیزاسیون به وسیله اتوکلاو بیمارستانی عمل کنید.

 

 

 

ما برای انواع امکانات پزشکی ، از آزمایشگاه ها و کلینیک ها گرفته تا بزرگترین بیمارستان ها ، راه حل هایی داریم.

 

چرا انتخاب ضد عفونی کننده های بزرگ اتوکلاو بخار بیمارستانی سلامت صنعت بوعلی را که برای درمان تجهیزات پزشکی خطرناک در بیمارستان ها ایده آل هستند ، بررسی نمی کنید؟ به لطف ظرفیت عظیم آنها ، اگر شما نیاز به مقابله با حجم عظیمی از زباله های پزشکی در محل دارید ، کاملاً عالی هستند!





:: برچسب‌ها: اتوکلاو بیمارستانی,اتوکلاو ایرانی,اتوکلاو کلاسb, ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: